niedziela, 12 lutego 2012

Dzisiejsze czytanie i wierszy składanie... (26)

Szanowni państwo, przyszła niedziela,
czas gdy lenistwo się nam udziela.
W owym lenistwie się chętnie pogrążę,
może i książkę przeczytać zdążę..!

A mam co czytać, publiko liczna,
od każdej strony półeczka śliczna,
książki mrugają, kuszą ogromnie,
wokół na kupkach śmieją się do mnie.

Oto jest świetna Flawia De Luce,
na jej część drugą chętnie się rzucę.
Urzekająca „Marianna i róże” -
spotkanie z książką chętnie powtórzę.

Dobrze myślicie, nie dość mi tego,
mam „Ostatniego sprawiedliwego”
przeczytam chętnie – autorka znana,
a że kryminał – książka sprzedana.

Trudna decyzja, przyznacie sami -
Tą złotą myślą żegnam się z wami!
Wszystkich pozdrawiam dzisiaj niedzielnie,
Miłego dzionka! Czytajcie dzielnie!


1 komentarz:

  1. lilithin
    2012/02/12 14:05:06
    Cóż za uroczy wpis! Ja stawiam na Flawię i czekam na więcej takiej twórczości :)
    grendella
    2012/02/12 15:10:23
    Jakże uroczo w mroźną niedzielę
    przeczytać wierszyk, jakich niewiele.
    Wnet Cię pochłoną Flawii przygody
    i dziewczęcego śledztwa metody :)
    dabarai
    2012/02/13 14:12:25
    Za miłe słowa bardzo dziękuję,
    na rundę z Flawią się dziś szykuję.
    Wczoraj skończyłam zaś co innego,
    bo "Ostatniego sprawiedliwego"!
    maniaczytania
    2012/02/13 21:19:46
    Ja nie wierszem, ale zameldować się chciałam :)
    Skończyłam "Wiedźmę...", zaczęłam "Marionetki" z serii Asy kryminału i założyłam wczoraj wyzwanie, ale to już wiesz :)
    agnes_plus
    2012/02/14 23:34:11
    Ależ pięknie zawierszowałaś :)

    OdpowiedzUsuń