niedziela, 1 stycznia 2012

Dzisiaj czytam... (20)

Wczoraj zakończyłam stary rok lekturą „Pensjonatu” Lois Battle. Już od rana zastanawiam się, którą książkę przeczytam jako pierwszą w nowym roku... Nie jest to taka łatwa decyzja jakby się mogło wydawać. Wczoraj ja i moja ulubiona Mamunia dyskutowałyśmy na temat tego, w jaki sposób najlepiej zacząć nowy książkowy rok i zapewnić sobie pomyślny start – przeczytać szybko cienką książkę? skończyć książkę zaczętą wcześniej? przeczytać coś tak wciągającego, że książka przeczyta się praktycznie sama? Od razu powinnam wszystkich upewnić, że nie ma pomiędzy nami żadnej rywalizacji... prawie...
Tak więc, zaczynam dziś nowy rok czytelniczy
a) kończąc „Death in Pemberley” PD James,
b) czytając „Skipping Christmas” („Ominąć święta”) Johna Grishama,
c) zabierając się za „Zabójców bażantów” Jussi Adler- Olsena...*

*Wybierz jedną opcję. Lub wszystkie.

1 komentarz:

  1. maniaczytania
    2012/01/01 16:12:27
    Ja "wykańczam" Kinga - "Dallas 63" ;)
    Wszystkiego najlepszego!
    kasia.eire
    2012/01/01 16:24:22
    ja wczoraj skończyłam Uwikłanie słuchając ruskiej muzyki na PTP Planeta, jeśli jeszcze nie czytałaś, to ja bym wszystko rzuciła i za to się wzięła. Poważnie.
    Nowy rok z Wałęsową i Ziarno prawdy pod ręką, też Miłoszewskiego. Ależ on jest zdolny i świetny po prostu, nienawidzę go za to :-)))
    mdl2
    2012/01/01 16:27:50
    Ja męczę Cmentarz w Pradze równolegle z czytaniem "Cutting for Stone" (to chyba wydano ostatnio po polsku pt. "Powrót do Missing"?). Pierwsze nudne, drugie ciekawe, ale zmuszam się żeby ambitnie dokończyć pierwsze, bo tak wejść w Nowy Rok od razu z niedoczytaną książką? To źle wróży :)
    enga
    2012/01/01 17:14:12
    Ja dzisiaj czytam zaczętą w grudniu "Cukiernię pod Amorem. Cieślakowie". Przeczytałam też pierwsze 30 stron "W północ się odzieję" Pratchetta.
    tommyknocker
    2012/01/01 18:06:33
    Bardzo niecierpliwie czekam na Twoją recenzję najnowszej P.D. James !
    dabarai
    2012/01/03 00:17:40
    Tommy - do tej pory czytałam tylko jedną książkę tej autorki, ta jest zupełnie inna...

    Enga - Cukiernia faaaajna jest... Pratchett zresztą też!

    Mdl2 - Ciekawa jestem twoich wrażeń z lektury "Cutting for stone", swego czasu wszędzie jej było pełno...

    Kasia - "Uwikłanie" czytała, drugi miłoszewski najnowszy został u mamy, nie zmieścił się biedaczek w torbie. Będzie jak nic na lato. A na mnie czeka też Hagen!

    Maniaczytania - no i jak King? Pytam, bo sie przytargał z biblioteki.

    mdl2
    2012/01/03 00:22:41
    Ja ją właśnie na jakimś anglojęzycznym blogu znalazłam :) Dobra jest, dobra, no i o lekarzach, więc już zostałam zlapana na haczyk i wciągnięta :)
    kasia.eire
    2012/01/03 15:20:13
    moje sprawne oko wyczaiło, że jakaś książka jest o lekarzach, no to ja oczywiście też muszę!!! Zboczenie takie :-)
    maniaczytania
    2012/01/03 20:23:08
    Dabarai - to był mój pierwszy King czytany :) Już jestem na finiszu i no, jest dobrze :) A więcej już niedługo w recenzji. Ja bym ją na Twoim miejscu przesunęła na czoło kolejki ;)
    martynakomornicka
    2012/01/20 11:41:16
    alicesulivan.blox.pl/html Jestem pisarką amatorką. Proszę przeczytaj i zostaw komentarz na temat pierwszego rozdziału. Z góry dziękuję;* Jest to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń