sobota, 17 kwietnia 2010

Stosik...

Taaaak... Mówiłam, że nie kupię szybko żadnych książek bo już mam ich za dużo? Mówiłam. I co? Poszliśmy dziś na spacer z moim Ulubionym Anglikiem i zwiedziłam kilka księgarni w Richmond i w pobliżu... I oto efekt.


Od góry:



  • Ruth Rendell, Shake Hands Forever – jakoś mało jej tytułów znalazłam tłumaczonych na polski, uwielbiam jej kryminały z inspektorem Wexfordzem w roli głownej, ciekawe, czy ktoś zna tę serię?
  • Tony DiTerlizzi, The Spiderwick Chronicles: The Field Guide (Kroniki Spiderwick: Przewodnik terenowy) - kupiłam tę książkę, bo od poniedziałku zaczynam pracę jako bibliotekarka dziecięca na zastępstwie, a jednym z wymogów jest czytanie książek dla dzieci! Widziałam film i nawet mi się podobał, więc kiedy znalazłam ją z funta w charity shopie...

  • Phillip Pullman, Lyra's Oxford – oficjalny dodatek do „Mrocznych Materii”(bardzo mi się ta seria podobała, ciekawe, czy ta malutka książeczka będzie równie ciekawa)
  • Jacqueline Wilson, Great Books To Read Aloud – przewodnik po książkach dla dzieci w różnym wieku, kolekcja znanych tytułów i porady dla rodziców. Przydatna pozycja, która powinna mi pozwolić zapoznać się z kanonem literatury dziecięcej.
  • Ruth Rendell, Some Lie and Some Die – kolejna książka o inspektorze Weksfordzie
  • Lorrie Moore, A Gate at the Stairs, pozycja nominowana do nagrody Orange, zobaczymy, czy uda mi się ją przeczytać na czas...
  • Margaret Leroy, The Perfect Mother – bardzo pochlebną recenzję tej książki przeczytałam w New Books Magazine – jest to historia matki, której perfekcyjne życie zaczyna się chwiać w posadach wraz z chorobą jej córki...
  • Jane Borodale, The Book of Fires - nominowana do Orange Award for New Writers, uwielbiam powieści historyczne, więc nie mogłam się oprzeć...
  • Peter Robinson, The Price of Love - zbiór opowiadań jednego z moich ulubionych autorów kryminałów. Peter Robinson jest znany polskim czytelnikom, a ja z niecierpliwością czekam na nową powieść, która powinna zostać wydana jeszcze w tym roku.
  • Naomi Alderman, The Lessons - nowa powieść autorki Nieposłuszeństwa. Od jej debiutu minęło kilka lat i jestem ciekawa, czy nowa powieść będzie równie ciekawa jak ta pierwsza.

Jutro mam nadzieję niczego już nie kupię, tylko co nieco przeczytam. Robi się coraz cieplej i nasz nowy ogródek zachęca do przesiadywania w nim jak najdłużej... Czeka na mnie książka wylosowana w stosikowym losowaniu u Anny - Where the Serpent Lives Ruth Padel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz