piątek, 2 lipca 2010

Czytam...

Właśnie zdałam sobie sprawę, że strasznie długo niczego nie napisałam! Wszystko przez to, że byłam okropnie zajęta w pracy przez ostatnie 3 tygodnie i pod koniec popadłam w stan niemal permanentnego przemęczenia. Miałam mniej czasu na czytanie, ale i tak udało mi się w tym czasie przeczytać dwa pierwsze tomy trylogii Stiega Larssona - czytam właśnie trzeci tom i niedługo przedstawię swoje wrażenia...
Poza tym połykam książki dla dzieci i młodzieży! Częściowo dlatego, że od niedawna pracuję jako bibliotekarka dziecięca, więc chcę się podszkolić, żeby łatwiej mi było polecać książki, ale tak poza tym, one bardzo mi się podobają! Przeczytałam Złodzieja Pioruna Ricka Riordana, świetną powieść o greckich bogach we współczesnej Ameryce i Percym Jacksonie, półkrwi herosie... i powieść o młodym Jamesie Bondzie Charliego Higsona, pod tytułem Silverfin...bardzo wciągujący thriller dla młodzieży.
Recenzje przewiduję na okolice weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz