wtorek, 17 kwietnia 2012

Orange Prize 2012 - lista finałowa

Dzisiaj poznaliśmy finalistów tegorocznej nagrody Orange. Muszę przyznać, że jak zwykle do finału nie weszły książki, które mnie najbardziej zainteresowały. Sześć tytułów, które będą walczyć o nagrodę to:
Esi Edugyan, „Half Blood Blues”
Anne Enright, „The Forgotten Waltz”
Georgina Harding, „Painter of Silence”
Madeline Miller, „The Song of Achilles”
Cynthia Ozick, „Foreign Bodies”
Ann Patchett, „State of Wonder”
Finalistkę poznamy 30 maja na uroczystej gali. A wy, na kogo oddalibyście swój głos?


1 komentarz:

  1. Gość: czytanki.anki, hgs30.internetdsl.tpnet.pl
    2012/04/18 13:05:24
    Nie czytałam żadnej z tej książek, ale Edugyan b. mnie ciekawi. Więc pewnie na nią.;)
    dabarai
    2012/04/21 18:59:03
    Czytanki anki - ja tylko Edugyan mam w domu, ale niestety reszta jakoś mnie nie specjalnie ciągnie. No, może The Song of Achilles, ewentualnie... Ech. Chihiro musi być bardzo zawiedziona, bo Submission odpadło... A ja się właściwie powinnam zabrać za te nominacje do nagrody sprzed lat, które też wciąż czekają cierpliwie...

    OdpowiedzUsuń