niedziela, 8 stycznia 2012

Czekam na książki...

Zajrzałam ostatnio na kilka stron z książkowymi zapowiedziami i znalazłam tam....
(w przypadkowej kolejności):
„Kind of Cruel”, Sophie Hannah - nowy thriller popularnej autorki. Tym razem Amber Hewerdine, kobieta cierpiąca na bezsenność, udaje się do hipnoterapeuty, wypowiada dziwne słowa i zostaje aresztowana za morderstwo.
„Kacper Ryx i król alchemików” , Mariusz Wollny – kolejny tom przygód królewskiego inwestygatora, który musi tym razem udaremnić spisek różokrzyżowców, odnaleźć księgę mistrza Twardowskiego, ocalić rodzinę i uniknąć śmierci.
„Smuga krwi”, Johan Theorin - nowa powieść popularnego autora kwartetu olandzkiego. Pożar, znalezione zwłoki dwóch osób i śledztwo w kręgach seksbiznesu. Tak, wiem, przede mną jeszcze część druga, część trzecia zresztą po angielsku też chyba wyszła, ale będę mogła teraz wybierać. A kiedyś i tak przeczytam, to pewne.
„I've Got Your Number”, Sophie Kinsella – nowa powieść autorki przygód Zakupoholiczki. „Twenties Girl”, poprzednia książka autorki, była przyjemną odskocznią. Mam nadzieję, że spodobają mi się też perypetie Poppy Wyatt, która co prawda zgubiła nie tylko swój telefon, ale i zaręczynowy pierścionek, który był w rodzinie jej narzeczonego od trzech pokoleń, ale znalazła też telefon pewnego biznesmena...
„Phantom”, Jo Nesbo – kolejna, po „Pancernym sercu” część przygód Harry'ego Hole'a, który po powrocie do Oslo musi się zmierzyć z zamkniętą sprawą zabójstwa pewnego narkomana, którą policja nie chce się zająć. W dodatku ktoś chce go uciszyć...
„Lone Wolf”, Jodi Picoult – wkrótce kolejna powieść Jodi Picoult, która tym razem stawia czytelnika przed dylematem, które przeżywają rodziny osób w pogrążonych śpiączce – czy pozwolić im odejść, czy też liczyć na cud?
I na koniec:
„Feed Me!: A Simon's Cat Book”, Simon Tofield – jak tu się nie uśmiechnąć?


1 komentarz:

  1. jane_doe_blog
    2012/01/08 09:36:43
    Wiem, że Theorin u nas będzie w marcu, natomiast Hannah i Nesbo, to miła niespodzianka. Z tym Nesbo, to miałaś na myśli UK, czy Polskę?:).
    nutta
    2012/01/08 11:21:43
    Ale mnie ucieszyłaś nowym Harrym:) Swoje spotkanie z Ryxem dopiero zacznę.
    lilybeth
    2012/01/08 11:22:58
    To ja czekam na Kacpra Ryxa i na Theorina :)
    dabarai
    2012/01/08 21:11:39
    Jane - Nesbo się ukaże w UK. I Hannah też.

    Nutta, lilybeth - Kacpra Ryxa przeczytałam pierwszy tom i pół drugiego, wciąż mam trzeci przed sobą, muszę się pospieszyć. Natomiast mój ojciec bardzo go lubi...

    OdpowiedzUsuń